A F T A B S T U D I O

دکتر علی اقبالی

دکتر علی اقبالی

تولید محتوا رمز موفقیت کسب و کار

صصیصخدر این مقاله مختصر، به نحوه عملکرد تولید محتوا برای کسب‌وکارها می‌پردازیم، به چند مورد از مزایای ایجاد محتوای ارزشمند برای وب‌سایت تجاری شما می‌پردازیم، و همچنین به این موضوع می‌پردازیم که استراتژی محتوا چیست و چرا هر شرکتی باید آن را داشته باشد.

  • چرا تولید محتوا برای مشاغل مهم است

 

چند راه مختلف برای هدایت ترافیک به وب سایت تجاری شما وجود دارد. یک راه این است که برای تبلیغ وب سایت شما به مشتریانی که در جستجوی محصولات و خدماتی هستند که شما ارائه می دهید، به گوگل یا موتور جستجوی دیگر پول پرداخت کنید. این ترافیک پولی نامیده می شود و می تواند گزینه خوبی باشد، اما همچنین می تواند بسیار گران باشد و هنگامی که پرداخت را متوقف می کنید ترافیک متوقف می شود.

یک راه حل بهتر، مقرون به صرفه تر و دائمی، ایجاد چیزی است که به عنوان ترافیک ارگانیک شناخته می شود. ترافیک ارگانیک زمانی است که مردم چیزی را که شما ارائه می دهید جستجو می کنند و سپس وب سایت شما در نتایج جستجو قرار می گیرد بدون اینکه نیازی به پرداخت هزینه برای وب سایت خود داشته باشید تا در آنجا نمایش داده شود. تنها راه ایجاد ترافیک ارگانیک، ایجاد محتوا است. بیایید ببینیم چرا این کار چیست و چگونه کار می کند.

 

  • چگونه تولید محتوا ترافیک ارگانیک ایجاد می کند؟

هنگامی که مردم چیزی را به صورت آنلاین جستجو می‌کنند، مثلاً مثلاً ایجاد محتوای با کیفیت در زمینه پوشاک، موتور جستجو در اینترنت به دنبال وب‌سایت‌هایی می‌چرخد که در این حوزه فعال است و نتیجه آن می‌شود که موتور جست و جو محتوای شما را که در آن از کلید واژه های تخصصی و متناسب در آن موضوع استفاده شده برای مخاطب نشان داده می‌شود.

  • مزایای ایجاد محتوا برای وب سایت کسب و کار شما

مزایای بسیاری همراه با ایجاد محتوای عالی برای وب سایت شما وجود دارد. لیست زیر تنها برخی از مزایایی را که کسب و کار شما در هنگام ایجاد محتوای ارزشمند و بهینه شده برای موتورهای جستجو برای وب سایت کسب و کار خود از آن برخوردار خواهد شد، برجسته می کند.

ترافیک بیشتر به وب سایت شما
افزایش شناخت برند
تبلیغات رایگان از طریق ترافیک ارگانیک
درآمد کلی بیشتر
شهرت بهتر در صنعت شما
اعتماد بیشتر به جمعیت هدف شما

  • استراتژی محتوا چیست و چرا داشتن آن مهم است؟

استراتژی محتوا چیزی است که برنامه تولید محتوای شما را مشخص می کند. ایجاد محتوایی که برای جمعیت هدف شما بهینه نشده باشد، فایده ای ندارد. به عبارت دیگر، اگر محتوای وب شما با کلمات کلیدی تخصصی بهینه نشده باشد، هیچ سودی برای شما نخواهد داشت.

شما باید تحقیقاتی انجام دهید، مشتریان خود و آنچه را که نیاز دارند بشناسید.  تنها در این صورت می توانید محتوایی ایجاد کنید که برای آنها جذاب باشد.

  • سخن آخـــر

تولید محتوا برای بیشتر، اگر نه برای همه، کسب و کارها مهم است. با ایجاد یک استراتژی محتوا، تحقیق در مورد جمعیت هدف خود، و سپس تولید محتوای غنی از کلمات کلیدی که برای مخاطبان مورد نظرتان جذاب باشد، می‌توانید کسب‌وکار جدیدی ایجاد کنید، زمانی که مردم محصولات و خدماتی را که ارائه می‌دهید جستجو می‌کنند، در Google ظاهر شوید و درنهایت افزایش دهید. درآمد کسب و کار

این مطلب را به اشتراک گذارید...

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Print
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *